Известие

Collapse
No announcement yet.

Спешен съвет за задна броня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спешен съвет за задна броня

    Колега моля за спешен съвет .
    За утре сутринта трябва да сваля задната броня, но имам проблеми.
    Цялата броня е мръднала около 3 см напред към задните гуми.

    2 та болта горе на бронята са ясни, но отдолу какво се отвива за да излезе.
    При мен има по 3 винта от всяка странична страна и 4 по задната страна. Всички тези винтове са за кръстата отверка, но никой от тях не ще да помръдне. Като понапънах 1 винт в задната страна взе да се усуква пластмасата. В бронята е подпъхната предпазната пластмасова кора на резервоара. На тази кора виждам 2 болта с шестограм 13 .
    Моля за много спешен отговор. Благодаря предварително.

    Утре след огледа започват напъни с червян крик и талпички за привеждане в добро състояние.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

  • #2
    фани здраво и дръпни и ще излезе

    после малко вд40 и ще развиеш и болтовете

    реално бронята се държи само на ушите от страни на калниците
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3


      Реално при него се държи на всичките си болтове. Така че трябва да ги развие.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Re:

        Първоначално публикувано от Alexanderbb
        Реално при него се държи на всичките си болтове. Така че трябва да ги развие.
        мисуиш уи?
        аз щото съм я свалял тази броня
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Re:

          Първоначално публикувано от търтей
          Първоначално публикувано от Alexanderbb
          Реално при него се държи на всичките си болтове. Така че трябва да ги развие.
          мисуиш уи?
          аз щото съм я свалял тази броня
          И аз така, ма на мойто освен двата болта при капака, имаше и два кат легнеш под колата отдолу (без да броим щипките към носещите греди).
          Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
          Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
          Alfa Romeo 90 2.0 '87
          sigpic

          Comment


          • #6
            да бе има повече болтове
            просто излиза и без д аса развити тези
            те крепят кората на резервоара
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              : - )

              А кората да не е от хартия. а и както виждам нейните 2 болта си седят. Така че с дърпане на-вероятно ще я счупи.
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                а скапаните болтове на колата най-вероятно са пораждясали и са около 10 на
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #9
                  Търтей хич не си прав.

                  Бронята се държи на 4 болта - 2 та се виждат под капака - глава 13.
                  Има още 2 отдолу -глава 10 ка са и не се виждат от кората на резервоара.

                  От страната на задното гърне успях да развия 1 болт на кората и с напъни я поосвободих малко да развия болта 10 ка.
                  Другите кръстати болтове нямат мърдане все още. Сега съм ги накисна с спрей за ръжда. Кората и бронята ги свалих заедно след като развих и 2 та болта 10 закрепващи кората в средата . От освободилото се място развих и другата 10 ка на бронята.

                  Остава проблема с развиването на кръстатите болтове. Както е свалена кора и броня хващам ламаринката с клещи и напъвам с отверка , но няма мърдане, а заедно кора и броня ще е голям зор за поставяне на колата.

                  Поддала е само задната престилка в средата и нея не я мисля .С червячен крик ще я напъна .
                  Но остава ламарината под десния стоп, а тя е двойна и няма отвор на подходящо място за напъни.

                  Брей много здрава задница има Алфата -
                  Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                  Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                  Comment


                  • #10
                    убу - нека да не съм прав
                    само дето аз съм свалял тая броня няколко пъти

                    ламарината зад стопа дето й викаш е част от калника и няма как да се изправи с напъване

                    най-добре смени калника - не е скъп и смяната не е много сложна - с болтове и лепило е хванат
                    дип си ми далече иначе да мина да ти я сваля
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11


                      Е аз точно за тези двата болта от долу казвам да не ги слагаш после при сглобяването. А иначе ремота на ударената ми задница преди нова година беше точно 300 лева. Изправяне на двата калника (ляв и десен) изправяне на ламарините под багажника (там е голяма играчка да нагласиш капака после и отварянето от жабката), нова задна броня (втора употреба естествено) и боядисване. още не сам си намерим задна кора. А да и внимавай ако ще си сваляш сам калниците да не си изкубеш кабелите към реотана на задното стъкло
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от търтей

                        ламарината зад стопа дето й викаш е част от калника и няма как да се изправи с напъване


                        Вече е изпъната и капака се затваря без грам усилие. И тази ламарина под стопа я поизпънах и сега се равнява и за стопа и за затвореният капак. Остана да се китва една лека вдлъбнатина по нея като хоризонтална черта. Ще се пръска задната престилка и вертикалната ст на капака.

                        А тези винтове на кората не можах да ги размърда, Обливането с WD 40 е даде резултат. 4 винта останаха мамичката им и не щат да помръднат.
                        По едно време ми дойде едната мисъл в главата и прескочих до в къщи да си взема газовото поялниче. С него ги понагрях , до аха да припламне пластмасата. Оставих да изстинат и ги посъветвах със "Замрази и освободи " на Локтайт / ужким минус 43 градуса/ , но стан късно и оставих за утре борбата.
                        Червячното крикче се справи успешно със задачата. През отворите в задната греда / около 80мм / се изправи гредата и задната престика така , че капака се затваря и заключва / отключва/ без никакво усилие
                        Така като гледам вертикалната ламарина под бронята се е справила добре, а е дебеличка.

                        Поизчистих и вентилацията на багажника. Клапата беше понасъбрала доста кал / гумена пластина./
                        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                        Comment


                        • #13
                          Голям зор е с тая броня. На Фиестата ми се развиваха 4 болта без кой знае какво усилие и готово Тук обаче нещата са други
                          Миналата седмица се опитвах да я сваля, но успях само да скъсам единия болт на кората Реших да оставя за друг път...
                          Alfa Romeo 155 2.0 T.SPARK 8V

                          Fiat Grande Punto - 1.4 16V/95 Dynamic

                          Comment


                          • #14
                            Аз вчера я свалих без проблем.
                            Самата броня се държи на 4 болта: 2 са под капака на багажника (13-ки) и 2 са 10-ти номер само дето се намират под кората. Кората се държи на 1 гайка и мисля 8 бяха болтчета с глава за кръстата отвертка. На калниците е закрепена на гумени тампони. Та развиват се болтовете и ако всико е наред се дърпа леко назад - бинго излиза.
                            Предната обаче е друга бира ... скъса ми нервите докато я закача обратно ...
                            Lancia Dedra 1.6 i.e.
                            Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V

                            Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните и сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Miro Покажи съобщение
                              Аз вчера я свалих без проблем.
                              Самата броня се държи на 4 болта: 2 са под капака на багажника (13-ки) и 2 са 10-ти номер само дето се намират под кората. Кората се държи на 1 гайка и мисля 8 бяха болтчета с глава за кръстата отвертка. На калниците е закрепена на гумени тампони. Та развиват се болтовете и ако всико е наред се дърпа леко назад - бинго излиза.
                              Предната обаче е друга бира ... скъса ми нервите докато я закача обратно ...
                              Извинете,че съживявам старата тема.Искам само да попитам-има ли начин само да се повдигнат броните без да се развиват всички болтове.Задната ми броня е леко увиснала равномерно в средната част,а предната в лявата предна част.Не че е фрапиращо,но ме дразни,искам да е фарси колата
                              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 13:12.

                              Comment

                              Working...
                              X